UTAMA
INFOGRAFIK
MUAT TURUN
UTAMA
FUNGSI
- Merancang, menyelaras, melaksanakan dan memantau pelaksanaan aktiviti sistem pengurusan kualiti di peringkat universiti.
- Merancang, menyelaras, dan memantau pelaksanaan aktiviti KIK di peringkat universiti
Perancangan pembangunan sistem dan pemantauan pelaksanaan sistem untuk kemasukan maklumat dan dokumen berkaitan audit dalaman dan audit pematuhan program akademik (Terma dan Syarat: Kakitangan IT tambahan disediakan).
Perancangan pembangunan sistem dan pemantauan pelaksanaan sistem untuk kemasukan maklumat dan dokumen berkaitan program akademik (Terma dan Syarat: Kakitangan IT tambahan disediakan).
Merancang, mengurus, membangun, dan memantau Survei Kepuasan Pelanggan UPSI.
INFOGRAFIK
PELAN PELAKSANAAN TINJAUAN KEPUASAN STAF UPSI (U3S)
CARTA ALIR SISTEM MYQ@UPSI
MUAT TURUN
- L2-PELAN AUDIT PERINGKAT PTJ – – -> (.pdf)
- L3-REKOD KEHADIRAN MESYUARAT PEMBUKAAN DAN PENUTUPAN AUDIT PERINGKAT PTJ – – -> (.pdf)
- L4-SENARAI SEMAK & NOTA AUDIT – – -> (.pdf)
- L5-BORANG LAPORAN KETAKAKURAN – – -> (.pdf)
- L6-BORANG PELUANG PENAMBAHBAIKAN (OFI) – – -> (.pdf)
- L7-LAPORAN PASUKAN JURUAUDIT (LOG AUDIT) – – -> (.pdf)
- L8-LAPORAN AUDIT DALAMAN & ANALISIS KETAKAKURAN – – -> (.pdf)
Fail yang berikut dilindungi dengan Kata Laluan
- Tinjauan Kepuasan Pelanggan (CSS) 2018 – – -> (.pdf)
- Maklumbalas Tinjauan Kepuasan Pelanggan (CSS) 2018 Mengikut PTj – – -> (.link)
- Tinjauan Kepuasan Pelanggan (CSS) 2019 – – -> (.pdf)
- Tinjauan Kepuasan Pelanggan (CSS) 2020 – – -> (.pdf)
- Tinjauan Kepuasan Pelanggan (CSS) 2021 – – -> (.pdf)
- Tinjauan Kepuasan Staf UPSI (U3S) 2022 – – -> (.pdf)
- Tinjauan Kepuasan Staf UPSI (U3S) 2023 – – -> (.pdf)