PIAGAM PELANGGAN
Kami berjanji dan komited untuk menyediakan perkhidmatan yang cekap, profesional, beretika, dan mesra pelanggan kepada klien kami seperti berikut:
- Perkhidmatan kaunter untuk semua urusan dilayan dalam tempoh lima (5) minit.
- Melaksanakan Audit Kualiti sekurang-kurangnya satu (1) kali setahun.
- Memastikan 85% PTj mengambil tindakan berdasarkan laporan penemuan Audit Kualiti dalam tempoh tiga puluh (30) hari dari tarikh Mesyuarat Penutup Audit.
- Melaksanakan Mesyuarat Kajian Semula Pengurusan Kualiti sekurang-kurangnya satu (1) kali setahun.
- Menyediakan khidmat bimbingan dan latihan berkaitan kualiti kepada kakitangan sekurang-kurangnya enam (6) kali setahun.
- Memastikan 100% PTj mengambil bahagian dalam pengisian Tinjauan Kepuasan Staf UPSI (U3S).
- Maklum balas kepada pengadu perlu dibuat dalam tempoh satu (1) hari bekerja untuk memberitahu bahawa aduan mereka telah diambil perhatian dan akan diselesaikan.