PIAGAM PELANGGAN
Kami berjanji dan komited untuk menyediakan perkhidmatan yang cekap, profesional, beretika dan mesra pelanggan kepada pelanggan kami seperti berikut:
- Perkhidmatan kaunter untuk semua urusan akan diuruskan dalam tempoh lima (5) minit.
- Menjalankan Audit Kualiti sekurang-kurangnya sekali (1) setahun.
- Memastikan 85% Jabatan/Organisasi mengambil tindakan berdasarkan penemuan Audit Kualiti dalam tempoh tiga puluh (30) hari dari tarikh Mesyuarat Penutupan Audit.
- Mengadakan Mesyuarat Kajian Semula Pengurusan Kualiti sekurang-kurangnya sekali (1) setahun.
- Memberi bimbingan dan latihan berkaitan kualiti kepada kakitangan sekurang-kurangnya enam (6) kali setahun.
- Memastikan 100% Jabatan/Pertubuhan menyertai Kajian Kepuasan Kakitangan UPSI (U3S).
- Maklum balas kepada pengadu hendaklah diberikan dalam tempoh satu (1) hari bekerja untuk memaklumkan bahawa aduan mereka telah diambil perhatian dan akan diselesaikan.
