BPQ
TINJAUAN KEPUASAN PELANGGAN
Customer Satisfaction Survey
© 2025 Corporate Portal. All rights reserved.
ℹ️
Info TKP
Tinjauan Kepuasan Pelanggan ialah satu sistem menyeluruh yang direka untuk mengumpul dan menganalisis data kepuasan pelanggan di semua unit PTJ (Pusat Tanggungjawab).
Tinjauan ini mengumpul maklum balas bagi:
- Mengukur tahap kepuasan PTJ
- Menyusun metrik kepuasan keseluruhan organisasi
- Melaporkan penemuan kepada KPI (Petunjuk Prestasi Utama) Universiti
- Mendorong inisiatif penambahbaikan berterusan
📱
Cara untuk Meneruskan
1
Terima Kod QR
Satu kod QR unik telah disediakan untuk anda bagi mengakses tinjauan ini.
2
Kaunter Lawatan
Tunjukkan kod QR di mana-mana kaunter PTJ untuk memulakan sesi maklum balas anda.
3
Lengkapkan Tinjauan
Kakitangan akan membantu anda memasukkan maklum balas anda melalui sistem.
📞
Perlu Bantuan?
Jika anda tidak mempunyai kelayakan log masuk atau memerlukan bantuan lanjut, sila hubungi pasukan sokongan:
Talian Sokongan
605-450 5439
Pasukan kami tersedia semasa waktu pejabat (Isnin - Jumaat, 9 pagi - 5 petang) untuk membantu anda.